Tuesday 28 June 2011

tanganku gatal...

assalamualaikum dan salam !sra' m!kraj utk semua...

hmmm...boleh x uoll teka kenapa tgnku ini gatal jak semenjak 2 3 menjak ni...^_^...owang kata, kalo gatal tgn tandanya nak dapat DUIT!!!tp betul ka??arap2 camtu la kan!!!ni pak cik aku kata a.k.a Justin Bieber "gatal sbb nak duku kepala owang la tooo"...i lyke  dats...tp aku bukan lah seowang yg dididik sbgtu rupa, xdew angin topan, aku nk duku kepala owang sesuka aty aku...(aku BAEK maaa..)

tp sebenaqnya...
tgn aku gatal sebab aku nak memasak...(goreng telur xtermasuk lam ni okeh!!!)...aku terase nk mkn kuey...ni la penangan mjlh KELUARGA edisi July...lam to ade mcm2 resipi membuatkan air l!ur aku xtertahan lagik nk ase mknn tooo...

apalagik, aku pom bersiap sedia la tuk uat kuih seri ayu..alaaa..yg adew kelapa kt atas...xkan korunk xtau...yg warna ijau tooo...bukan yg itu nyah, itu buah melaka a.k.a onde2...xpa la, kalo adew gak yg xtau, cuba la korunk google ea..(malas nk explain, sbb kowunk kan bijak!!!)

2 resepi ak yg pertama aku uat..xberapa menjadi sebb alatan xckup..aku ingat kt umah aku adew la 'ovellete;..upernye xdak...tp aku onn ja..abis jgak la walopun xcumellzz...(SAYA KAN BUDAK BARU BELAJAR)...hiiihiieee..

pastu aku buat kuih yang ke2..namanye apam polka dot...aku TERUJA nak try uat sbb tgk deko nye cantik itu...hhmmmm...jatuh cinta pandang per1 beb!!!!...ni la my love....layanz...
                   sebelom masuk lam en. pengukus

                 < kununnya nk uat design lady bird>
10minit selepas itooo....
taraaa....taaaataaa..,

                           <dah c!ap>
                       a!r tangan gua...
                        hOmemade okeh!!
                   s!la la rasew..jgn segan2...hikkhikk

sudahnye, abis jugak kueh ku ini...
k lah, aku pon dh ngantokkzz..nite...

selamat menjamu MATA semua...
<peace yoOoo>

p/s::mulakan dengan b!sm!llah n akh!r! dgn alhamdul!llah...syukur pada n!kmat mu YA RAB...

2 comments:

  1. wowwwww!! comelnya apam polka dot dot tuhhhh ..
    nak rase boleyhhhhhhh...
    baru teringat nk buwat tp sini tade ovelatte..
    popular jgk kueh ni rmai org buwat aku tgok..
    aku nk wat macaroon tp tak terbuwat2 lagikk wuuwuwu

    ReplyDelete
  2. c de hand la der...keeeee..
    mmg ramai kowt uat kuey nih sbb cumelzz..
    macaroon ssh sket nk uat, leceh..
    aku seroh kow mu pa plop wat..
    nati same2 kite merase lam blog..
    hahahahaa...

    ReplyDelete

feel free to drop some comments guys. tq:)