Thursday 30 June 2011

apa ader hari esok???

^ salam semua ^...

esok adalah hari yg ditunggu2 oleh orang sekitar WAKAF BHARU, jajahan tumpat...but y ha???sebab esok adew pasar pagi...heheheh...berduyun2 la owang keluar sbb pa??sbb nak beli brg2 dapur, baju, tudung n byk lagi...kalo kt tmpat hangpa macam pasar tani MEGA la kowt...hhehehhe...

esok, insyaAllah dengan kudrat n semangat yg aku adew ni, aku nak landing kesana...dah lama kowt aku xpegi..

biasenye la, kalo aku pergi, semestinya au akan beli air YOGURT strawberi kat kedai mak cik too..xtau nama..xsempat nk berkenalan....air too sgt sedap plus ngan serbis yg dia bg, it's quite ok lah...rego (price) murah jew, lam 1.50 duit mesia..kalo rupiah mau berjuta2 kowt...(kuang3)...

tp, aku adew MISI yang agak penting esk...aku nak pegi beli.....(xmau habaq lagi)...takut2 xdak esok...malu i...kalo nak tau apew yg aku nak carik kat pasar pagi tooo, kena lah tunggu my next enty ya...

cuyunk uolls...^_^

p/s::<<arap2 adew REZEKI koo esok dengan D!A>>

No comments:

Post a Comment

feel free to drop some comments guys. tq:)