Monday 4 July 2011

^my first trial^

salam semua...

ak nk kongsikan dgn hangpa semua, BAHAWASANYA saya pada hari ini telah membuat sesuatu....apakah???hmmm...aku telah mencuba untuk membuat KEK COKLAT KUKUS....heeee..walllaahh!!!ni my 1st trial k>>

                     jemput makan semua!!!...


pa lagi aku pom pulun la membuatnya dr tghari...tp aku nk citer ngan kowunk peristiwa yg agak lucu pg td...


segmen CERITERA...
pagi td, sedang ako dok fokus baca paper, tiba2 adew kereta myvi mai berhenti depan kedai my sis...akoo wat deekk je la...pastoo driver trun...dia pom tunjuk kat tempat AIR...ni dialog aku ngan dia...

                            aku :: nak air ka??
                            dia  ::hanya tersenyum n mengngguk saja...
                            aku ::ada botol dop??
                            dia  ::xdop
                            aku:: kalu xdop botol rm7.50
                            dia::bulehla...

akoo pon g lah amek ank kunci tuk buka tempat air tooo..
dak aih, kowunk nk tau ka sapew "dia" tooo...dia adalah RAMZUL pemain bola kelantan...huhhhhuuaaa..
tp, akoo wat biase jew ngan dia...xdak pom xcited nk mintak SIGN..,hahaha..(jahat sggh mulut akoo)...

yang aku kata lucu td tooo, budak2sekolah RENDAH dok lam kelas tingkat atas, dok panggil2 ROJO, ROJO, ROJO...gila hebat aura THE RED WORRIOR....hhaahhaha....mujo depa xterjun bangunan tuh....kalao x, sapew yang nak menjawabnye????

b;nnnbb[;
p/::kek ak dah MASAK..jom layan adik-adik kooo...p

2 comments:

  1. wehhhhhh nk jupe rojo jugokkk!!!!
    kenan lamo doh sblom dio fofular lagi hihihi..
    p.s kek tu sedap dak??

    ReplyDelete
  2. buleh tehe jupo la...
    mugo owe kg kito jah...huaawaaa...
    ello, mstilah sedap weh....berani tanyo dih...kahahahaa...

    ReplyDelete

feel free to drop some comments guys. tq:)