Saturday 23 July 2011

alahai kakak, kakak...

hypppeey~~

rite naw, teman ank sedaraku si Airis or kakak layan baby tv...(actually channel ni lam promosi kt astro, so free la..hangpa tggu la bln 8 ni, kena langgan la woii kalu nk tgk bagai...)hadooii...dia siap dok atas kerusi, sambil tangan di bawah kepala plus henjut kerusi itu, dekat ngan kipas angin...hadooiii..kakak,kakak...aksi cam abah aku dok atas kusi malas...hhahahaha...

kakak memang minat gler layan citer nih...lau kartun too nyanyi, dia ikut...pada aku, itu adlh one of the process pembelajaran la kan..bagus gak la...kalo dia mengamuk tengah mlm or pagi, memang channel ni la yg akn jd mangsa...kalo dia trun pegi maen xingat dunia kt luar umah, pijak jak lantai umah, mesti terkam tv suh bukak channel ni...nk xnak, kena la layan....alahai kakak, kakak...

akuu pulak, kalo asyik dok tengok yg tula or sama naek borink la aku...haiiihh, asew nk bakor jew tv tu lol...

my feel tyme ni, cepat2 la trun p maen beskal kat bwah...xpayah naek lagi BAGUS kakak...dh kuar tanduk dh kt kepala aku ni...masa aku dok kusyuk tulis benda alah ni, sempat lagik suh aku bukak paip, nk maen air pulak....alahai kakak, kakak...

p/s::xleh tahan kalo dia mula mengamuk...mesti MUNTAH...jenuh umi dia nk lap...

No comments:

Post a Comment

feel free to drop some comments guys. tq:)