Wednesday 13 July 2011

roses are forever~~~

halluz....
dh berhabuk blog aku..lame xupdates coz  some problem was hit me...
don't like!!!

back to the post.., so sweet kan tagline dia???
rOses are fOrever!!!!

tp lg sweet kan kalau someone yang uolls love, cinta, kasih bagi kat korunk kan!!!haaaahhhaaa...terasa dirikuBEGITU BERHARGA ...(^_^)..tehehehee...dat's way la kan kalau orang ngah cintan cintun, pasti couple akan bagi bunga, especially rose...adew owang kata rose lambang cinta sejati, keluhuran cinta...but it's depends kat korunk la kan...masing2 have on their opinion n stlye...

for me, rose is a very special and gorgeous flowers...have a very nice patels, have a variety of colours...but u must REMEMBER kalau nak petik, be carefull yea sebab bunga ni adew duri yang bertindak sebagai dot dot dot...(sila sudahkan ayat saya ini)....ternyata, bunga ini bukan boleh dipetik sembarangan tau..same la ngan diri kita, seorang wanita yang cantik adalah seorang yang bijak membawa diri dan menjaga kehormatan dirinya sebaik mungkin...

but for me, cukupla sekadar kalo dapat bau bunga ros ari2...haruman bunga pon xpa...(sedikit keciwa distuu, because sampai la xdak owang kasik roses kat aku, hahahhaaa)...

so,masa aku ngah oliday kat kl ri tuu, aku berpeluang pegi FLORIA kat putrajaya wif my sis and her family....last year aku mis dis event, but dis year, FLORIA....i'm cOming.....alhamdulillah...1st place yg kami terjah which is PAVILLION..agak teruja okeh sebab bunga2 kat situu semua chumelss2...creative sggh depa hias...

k lah, aku kasik korunk layan pic kat sana...



                                          heyqal n amir


                            roses are fOrever

budget penat kat sana, kami pom pulang n sempat lagik singgah kat mines tuk mencari bekalan makanan..lapar sudah!!!aku makan bihun tomyam, tp hampeh...xsedap langsung...REJECTED loll...

No comments:

Post a Comment

feel free to drop some comments guys. tq:)