Friday 29 July 2011

saat ini...ketika ini...this tyme

hye..yippi..(still in mood graduation day k)

btw, aku nk bagitau kat korunk, saat ini, ketika ini, aku akan mengupdate blog kat umah my sis...before this, aku akan buat kerja2 ni kat umah mak pak aku, dalam bilik aku, atas katil sambil ditemani bantal pooh...so skunk, pooh aku tinggalkan kat kampung n aku akan ditemani oleh....patung lady bird & anak sedaraku yang comelzzz...actually dh lama aku beli sebenaqnya, cuma aku letak kat umah akak aku...ciannnyeee...zooroooo...

aku mai sini bukannya saja2 tau..aku mai cni sebab nak tlg mai sis look after her twins...pas dia tepon n on de spot aku pegi cari tiket bus n mlm too jugak aku naek...so, rite now, i'm as a baby sitter yang ada ijazah (owang kampung aku kata has a degree siott) tehhehe ^_^ lalalalaaa...aku agak hepy sebab dia kata nak bagi aku GAJI...yiihiii...xlama pom aku pegang tittle ni, arapnye lah kan...hari ni 1s tyme aku jaga anak-anak kecil itu...setakat tadi, alhamdullillah, depa xbanyak 'peel' (perangai)...

huuuhh!!!baru aku tau hakikat sebenar ma aku jaga anak-anak...mana nak buat susu lagi, nak masak tuk abah aku lagi....tapi, seorang ibu boleh handle semua tu...salute for my mom n mom outhere....aku???just buat susu n mandikan jew kowt, mau kelam kabut aku dibuatnye....haishhh...

sekali lagi aku berpuase di perantauan, lyke tahun-tahun lepas..yang bezanya tahun ni aku dah abis belajar....YES...finally...but i miss that moment...

sempena nak sambut ramadhan 2 hari lagi, jom layan lagu nih...Harapan Ramadhan-Raihan feat Man Bai


p/s::menjelang bulan Ramadhan, teringat kat iklan kurma Yusoof Tayyob...

1 comment:

  1. lol ! iklan kurma Yusoff Tayyob di situ krkrkkrkrr
    huii bestla dpt gaji.. ngasuh molek2 anak buah ambe tuhhh

    ReplyDelete

feel free to drop some comments guys. tq:)